A tegnapi nap 97.32 gigabyte forgalmat bonyolítottak webszervereink.
Feladatunk a Sütés 25-49-es célcsoportban való népszerűsítésén keresztül a Rama sütőmargarin erősítése. Az ötlet egy olyan közösségi oldal kialakítása volt, amelynek fókuszában a sütés, mint szórakoztató élmény áll, illetve amely lehetőséget ad receptek könnyű megosztására, terjesztésére.

A fiatalok hatékony elérése érdekében online eszközt választottunk. Egy olyan portált terveztünk, ahol az emberek megoszthatják egymással receptjeiket, véleményezhetik a süteményeket, ahová szívesen látogatnak vissza tippekért, és ahol barátságok születnek, tehát egy igazi közösség alakul ki.

A sütigyár.hu szinte pillanatok alatt Magyarország legnagyobb közösségi receptgyűjteményévé nőtte ki magát, havi több, mint 200 000 látogatóval. Mára már több mint 15 000 recept található meg az oldalon, és nem csak a fiatalok, hanem az idősebb korosztály is szívesen kutat a site-on egy-egy különleges recept után.

A közel 40 000 főből álló közösség számára a Sütigyár.hu -n évközben folyamatosan versenyeket, nyereményjátékokat szervezünk. Ezeknek, valamint a folyamatosan frissülő szezonális ajánlatoknak köszönhetően kimagasló a visszatérő látogatók száma.

A ::progressive:: 2010-ben Bronz EFFIE díjat nyert a PHD-vel karöltve a 2009-es nyári Sütigyár.hu kampányának elismeréseként.

www.sutigyar.hu
www.facebook.com/szeretemasutit

további esettanulmányok

Vodafone óriástelefon kioszkok

Vodafone óriástelefon kioszkok

2011-ben a Vodafone a ::progressive::-et bízta meg az StCom Kft-vel együttműködv...

Részletesen Nézd meg a kisfilmünket!
Max Factor integrált digitális kampány - 2011

Max Factor integrált digitális kampány - 2011

A feladatunk a Max Factor dekorkozmetikumok image építése és a vásárlás ösztönzé...

Részletesen Nézd meg a kisfilmünket!
Durex 2 in 1 masszázs zselé termékbevezetés támogatása

Durex 2 in 1 masszázs zselé termékbevezetés támogatása

Feladatunk 2011-ben a Durex új 2in1 masszázs zseléinek széles körben való megism...

Részletesen Nézd meg a kisfilmünket!
Gerillaeszközök a zöldmarketingben

Gerillaeszközök a zöldmarketingben

A természeti értékek védelme és a klímaváltozás elleni küzdelem kiemelt fontossá...

Részletesen
hohesC - Fontos, hogy mi folyik a poharadba online kampány

hohesC - Fontos, hogy mi folyik a poharadba online kampány

2011 tavaszán a Sió-Eckes hohesC termékének kipróbálás ösztönző- és fogyasztásnö...

Részletesen Nézd meg a kisfilmünket!
Richter Gedeon - Szakmai Est

Richter Gedeon - Szakmai Est

Feladatunk a Richter Gedeon Nyrt. amlodipine hatóanyag tartalmú szívgyógyszeréne...

Részletesen
GSK - alli relaunch kampány

GSK - alli relaunch kampány

Igazi kihívást jelentett a ::progressive::-nek az alli relaunch kampány: feladat...

Részletesen Nézd meg a kisfilmünket!
Durex - Feeling szegmens

Durex - Feeling szegmens

Feladatunk a Durex piacvezető márka két innovatív termékének a fogyasztókkal v...

Részletesen Nézd meg a kisfilmünket!
Richter - Generikus portfólió márka kialakítása

Richter - Generikus portfólió márka kialakítása

Feladatunk a Richter Gedeon Nyrt. generikus esernyőmárkájának kialakítása, bev...

Részletesen Nézd meg a kisfilmünket!
Sütigyár.hu

Sütigyár.hu

Feladatunk a Sütés 25-49-es célcsoportban való népszerűsítésén keresztül a Ram...

Részletesen Nézd meg a kisfilmünket!